Yeeee ;dd

Godmorgon !
sovit gott , det har jag , vaknade av att mamma sa att det var frukost , så jag kom precis upp från frukosten :')
kollade statistiken , WOOW , har gått sjukt mke 8D
Tack alla underbara läsare som läser min blogg.
Idag så vet jag inte vad jag ska göra , eller ah först ska jag städa -.-
men sen kanske jag frågar om någon vill gå ngt eller så ...
Vill bara säga GOTT NYTT ÅR !
om någon frågar vilket datum det är och jag typ säger 5 januari då kommer jag typ säga 2010 fast det är 2011 , om ni fattar .
Har ju lite nyårslöften , men dom säger jag inte då betyder det ju otur x(
h1h1
Om jag inte är med någon i dag så tror/kanske jag ska köpa en kamra och skrivbord :D
haha , en liten gåta som jag kom på precis ..
VAD ÄR DET SOM ÄR RUNT,HÅRIT OCH HOSTAR ? xd

Jag vet jag kan ha en gåta varenda dag och den som gissar rätt får en länkning ?
ha dt bra !
Bjuder på dena bild !
bjuder på

Kommentarer
Postat av: Agnes

Fin blogg! :)

Fråga gärna något i min lilla frågestund. =)

2011-01-01 @ 12:32:15
URL: http://agneesekedahl.blogg.se/
Postat av: ella

sv: Tack (:

2011-01-01 @ 19:36:18
URL: http://eelllaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0