superbubbertråkit -.-

som rubriken lyder så ah , jag är otroligt tråkit , någon som vill hitta på något ? (a)
bloggade inte igår , eller gjorde ja , men haha , jag kommer intehåg xd
i går så var jag med mathilda och isha :)
super kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul .
vi var hos matilda spelade spel och chillade bara .
i mon så är det typ skolan , kan inte säga att det är bra men asså inte tråkit för man för ju träffa vänner osv.
shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit vad jag saknar ridlägret och alla vänner där :'(
och så längtar jag otroligt mke till sommar så det blir samma ridläger igen , WIHO :D
btw: någon som vet en bra hemsida som man kan blå medryttare på någon häst ?

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Tack detsamma! :)

2011-01-10 @ 15:16:41
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0