ridning i dag! :)

hellu , i dag så var det ridning som rubriken lyder , hade xenius , gick toppen (y) massa beröm (yyyyyyyyy)ha-ha-haaaaaaaaaaaaaaaa. sen så har det varit skola , känner nu att jag kan börja gråta ..  vet inte vad jag ska göra ! helt tom i skalen , ah , hänt liite saker i skolan bara som ja inte vill ta upp på bloggen .  sen efter ridnignen åkte vi till kolfaxi , vi skulle ha utsläppet mm , gick la bra , förut att jag blev is kall om händerna , fast inte så konstigt doppade ju händerna i vatten hinken x'd ja , så smart är jag , sen så duscha ja , sen åt vi gooooda voffler , mmmmmmmmmmmmmmm xp. föresten sitter bredvid daniel p i klass rumet och lucas sitter framför mig -.- , dom kommer och sitta och prata hela tiden , men ah höger om mig sitter tjej gänget (y) Och nu sitetr jag här och bloggar i min 7kt sköna pjamas och mina ullia tofflor .  haha , jaoo , så här ser mitt liv ut .
hellu , i dag så var det ridning som rubriken lyder , hade xenius , gick toppen (y)
massa beröm (yyyyyyyyy)ha-ha-haaaaaaaaaaaaaaaa.
Sen så har det varit skola , känner nu att jag kan börja gråta ..
vet inte vad jag ska göra ! helt tom i skalen , ah , hänt liite saker i skolan bara som ja inte vill ta upp på bloggen .  sen efter ridnignen åkte vi till kolfaxi , vi skulle ha utsläppet mm , gick la bra , förut att jag blev is kall om händerna , fast inte så konstigt doppade ju händerna i vatten hinken x'd ja , så smart är jag , sen så duscha ja , sen åt vi gooooda voffler , mmmmmmmmmmmmmmm xp. föresten sitter bredvid daniel p i klass rumet och lucas sitter framför mig -.- , dom kommer och sitta och prata hela tiden , men ah höger om mig sitter tjej gänget (y) Och nu sitter jag här och bloggar i min 7kt sköna pjamas och mina ullia tofflor .  haha , jaoo , så här ser mitt liv ut .
esmeralda =)
JAG TAR BLOGG PAUSE , FÅR SE HUR LÄNGE ..

Kommentarer
Postat av: isha :)

HAHAHAAHHAHA , men gumman dedär , ah du vte , de löser sig! de va ju samma med mig!<3

älskar dig ,

2011-01-13 @ 20:34:14
URL: http://ddolphiin.blogg.se/
Postat av: Maja

En ny veckans är igång - Veckans Ekipage! Läs mer och anmäl dig här : http://mysweetpony.blogg.se/2011/january/ny-veckans.html

2011-01-17 @ 11:21:08
URL: http://mysweetpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0