valborg & dagen fråga (:

valborg var det i dag ja , dagen tillbringades med julia & lisa , sötnosar!
Först så skulle jag möta henne i kärra så åkte ditt med bussen så väntade vi på bussen typ i tio min (?)
När bussen kom så ringde lisa frågade ommhon kunde va me oss så vi hoppae av vid lillerkärr så kom hon så ståg det att det kom en buss om 13 min så¨väntade vi men så åker bara bussen förbi -.-
så vi fick vänta på en till s var vi hemma , så gjorde vi lite i lera , sen s¨å åkte vi ner och köpte glass sen hem , sen när klockan var ganska halv 5 så åkte dom hem och jag gick först in på datan , sen så frågae tove om jag var på 4h för det var ju sån där bra , skulle igentligen vart med mathilda och alisha , men o skulle ditt senare och ah , spå jag var me tove och wilma där , vi var vid brasan riktigt varmt va det , men inte konstigt (a)
Sen vid 19:00 så¨skulle m,aten va klar så gick hem då så ahde mamma grillat mums..
så grillade vi marsmellos , :D
sen så skulle jag kolla på talang på datan för hae missat ett avsnitt så näf jag typ har kollat hälften (?)
så står det att det inte funkar så ah ... -.-
så börjar jag smsar me nåra sönosar.
o shiit vad jag saknar en person grymt mycket! ;(
har varit lite annolunda eller vad man ska säga do senaste dagarna i skolan ..
men nu är allt toppen , eller ah så bra som det kan var nu ..
men nu så har jag inget mer att skriva omm typ , bara sitter här och skriver och kollar på tv , skriskoo , inte så kul men varför kollar jag på det då?`så bytte till något som jag inte har någon aning vad det heter men inte så kul iaf ..
Vad kollar alla på tv på lördags kvällar?
tacksam för svar (:

Kommentarer
Postat av: Emma Kindstrand

Hej ella, klockan 21 kommer pensionärsjävlar på semester ;)

kram <3

2011-04-30 @ 21:17:09
URL: http://emmakindstrand.devote.se
Postat av: Alisha :)

Sv: YES WE DO ! :D

haha <3333333333

2011-04-30 @ 22:58:55
URL: http://ddolphiin.blogg.se/
Postat av: Alisha :)

Sv: Ska bli sötnos ;d <3

2011-04-30 @ 23:00:52
URL: http://ddolphiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0