guuuuuuuuuuuuuuuuld!

guld , i potatis cupen , grymt bra jobbat tjej , älskar er , ni är helt heklt grymma , och våra tränare!
en match så var det 5 min kvar och det är 6-3 till dom andra , jag ba onej , sen så gör vi 6-6 exakt när det går slutsingalen , det var uj vinna eller försvinna så dety blev saden , malin tar bollen på uppkastet vi parrar lite så får julia olsson bollen satsar in på sin kant och gör mååååååååååååååååååååååål!
shiit vad glad jag blev , sen mötte vi eslöv van med typ ganska myckwet ialafall , sen mötte vi kävlinge i final och vi vinner med 10-2 , kärra f-00 är ju helt oslogsbara!!
____________________________________________
idag så ska jag vara med malin och emma hesselbäck! :D
h dt bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0