känns som vi ...

Känns som vi börjar glida i från varan :(
Du har hitta mycket bättre kompis en mig så då känns det inte som vi e bästisar längre utan kompisar a elr vad man ska säga .
Jag kommer alltid vara vän med dig men du kanske inte med mig :'(
--------------------------------------------------------------------------------

I går så var jag med emma och på kalas ;)
Vi körde 7-camp och mitt lag van .
Jag och emma var hos kolfaxi  vi tåg in två av pias hästar gick la bra (:
Idag så ska jag rida kolfaxi i manegen(stav) men om den e upp tagen så tar jag padoken (oppengens)

Ska vi oxxå fråga en där om det finns ngn b-pony som behöver medryttare :d
Så om det finns det så rider jag la på den 1-3 gånger i veckan .

Sen ska jag inte göra så mkt mer .
Ska försköka få kolfaxi i form och lite sånt ..

Ha dt bra

Kommentarer
Postat av: Ishaa '

Jag vet att du mena mig !



Men gumman jag älskar dig mest<3

Och du är ju också upptagen av emma?

2010-09-06 @ 19:16:42
URL: http://ddolphiin.blogg.se/
Postat av: Ella ! <3

hjärtat du betyder mer en allt annat ! ;o

VI FÅR INTE GLIDA I FRÅN VARAN ! :o

2010-09-10 @ 18:56:16
URL: http://eelllaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0