hejj hejj mäniskor (a)

hejj hejj mäniskor(a)

idag så var det en vanlig dag , först skola, sen hem och äta sen gå till Alisha & mathilda♥ .

först va vi inne hos mathilda på hons vind , körded typ mörk jume & lite sånt
på hons vind .

Sen gick vi hem  till mig typ dansa till låtar och så

"en vanlig dag"
Är as bra ju :D

Sen åkte vi ner till kärra köpte godis elr a .

Sen gick vi hem till mig och såg mama mia , efter det så typ skulle dom hem
så jag satte mig vid datan & tv ;)

Har tänkt att köpa ugg men vet inte riktigt var om ngn vet något bra och biligt stäle
så kan ni gärna säga , men annars så kanske blir det dinsko isha ska ju köpa i mon såna  så kanske för kolla på henes ? (a'

Vad tkr ni ska jag ha långa elr korta ugg ?

Hahahah ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0