gott nytt år !

saker jag ska ta med mig in i 2011 och saker jag ska lämna kvar

  • alla goa,snäll och ÄKTA vänner ska jag ta med in i 2011
  • jag ska bara vara mig själv inte försöka vara någon annan som jag inte är bara den gammla vanliga ella svensson och om inte mina vänner accepterar mig jag är , så okej jag är bara mig själv...
  • Ska Försöka rida Kolfaxi mera , känns som jag inte ha ridit han på länge :(
  • Kärlek

Saker jag inte ska ta med mig

  • En ella på dåligt humör
  • En Ella som inte städar mke
  • inte vara onity
  • ALLT SKIT SNACK ORKAR INTE MED DET !!
  • min osäkerhet får stanna här , jag är 10 och jag vet att jag kan mke för min ålder ..... JAG VET ATT JAG KAN





Gammal bild :$


Godmorgon , eller det säger man inte nu , men aja xd  ;)

GOTT NYTT ÅR ALLA ;D

idag så ska jag bara va med familjen och ta det lungt tror jag

Och kanske köpa en kamera  :DD
då blirre det mke kort !

har funderat mke på en sak nu , tänkte förut det kommer inte gå !
JAG VET INTE VAD JAG SKA GÖRA ! :OO

men nu har jag äntligen hittat svaret :)


Ska snart hoppa in i duschen






Kommentarer
Postat av: klara

Gud vilken söööt bild på dig och julle <33 (l)

2011-01-01 @ 20:45:48
URL: http://www.klaras-gizmo.blogspot.com
Postat av: Klara

sv: hehe tack! :) <3

2011-01-01 @ 21:28:48
URL: http://eelllaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0