uppdatering

Hej , förlåt för sämst uppdatering ...
men har verkligen inte haft någon blogglust ....
Men nu har jag det :d

Skulle ju igentligen varit med ella i dag , men hon mådde inte toppen så vi väntar någon dag ist ;)
längtar !
Ella tkr du är en helt fantastisk mäniska , helt undebar (:
Tycker värkligen alla ska
chäääcka hennes blogg (y)
http://ellapetersson.blogg.se/
hon skriver om hennes vardags liv & hon tar jätte fina bilder och lägger upp .

Så i dag blir det mest slappa tror ja , Kanske Bio med Emilia :D
Yyyeeeee (Y)

Bloggade ju inte i går så kan berätta vad jag gjorde i går :)

Först ¨på moronen så var jag med Alexandra , sen vid 2-3 skulle dom iväg och typ äta och blablabla, då gick jag hem sen var jag mest inne på datan,tv & spelat wii med viktor , haha han slog mig i bowling,tennis och det blev lika i baseboll (stav)
ha dt bra !

/ ella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0