daaaaaaagen

tjohejsan !


det har varit en lång lång dag !
först så badade Jag eve och isha , sen åt vi på pizzerian
läs mer på ishas blogg om vad som hände där ;)
http://ddolphiin.blogg.se/
Tycker ALLA ska kolla in hennes blogg och följa&kommenter ! ;)

sen tåg vi bussen hem .
eve gick hem till henne ,
jag & isha gick först ut med hennes hundar (sötisar)
Sen gick vi hem till mig och kollade på en film ,
eh vad ska man säga att filmen handlade om :$
isha: HAHAHAHA

efter det så skulle jag göra  ioning mat  åt honom §
så Isha ängde oxxå med :D
efter jag hade gjort ioning maten så skulle vi gå , men jag bah jag vill inte gå !
för jag ville leka med donna(ägan till hunden är hon som  äger och bor vi stallet )
hon är jättestor , vet inte vilka raser hon är hon är jätte många !
och typ om man sprang lite så kom hån i full fart i mot mig :s
hon hoppade på mig as mycket , höll på att ramla , och isha hon ståg där och skratta !! :p
sen när vi gick hem så skulle hon göra en snöboll så hon lutade sig över en stor snöhåg så puttade jag henne och  hon var SÅÅHÄR  nära på att ramla , men sen skulle hon gö hemnd , så hon girra mig , sen skulle om hon , Alisha du ska få ! :d

och nu är jag hemma och sitter och precis ingeting eller ah , jag skiver då mmen ajja !
 puss <3


hade lust att redigara lite i morse , så gjorde dena bilden , slarvade bara §

hejjdå !


Kommentarer
Postat av: isha :)

HAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHA grym dag ! (y)

jag älskar dig <3

2010-12-22 @ 20:50:55
URL: http://ddolphiin.blogg.sse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0